2010. július 24., szombat

Prológus

Sziasztok! Itt a prológus. Rövid lett, tudom, de mindjárt itt van a következő hét. Már nagyjából kész van az 1. fejezet, de kell mit csiszolni rajta. Remélem sejtitek mi lesz miről fog szólni a következő fejezet. :P : D ;)
Prológus
A nevem Isabella Swan. LaPush-ban élek a Black házban. Édesanyám, Reneé születésemkor halt meg 1987. szeptember 8-án, apám Charlie vámpírt által és azóta élek a Black házban, ahová Billy Black fogadott be, Charlie halála után. Van egy fia Jacob, jól kijövünk egymással, de Jake többet érez irántam, mint kellene. Billy és Charlie olyanok voltak, mint két testvér. Egykor vérfarkasok voltak, de feladták a farkas létet, nem tudom miért, de az a véleményem, hogy beleuntak. A mostani farkasok Sam, a falka vezér, Paul, Embry, Jared, Jake és Seth. Seth nem olyan rég változott át, ő még nagyon fiatal farkas létéhez képest. Nézzük a többieket. Sam-el jól kijövök, sokat szoktunk beszélgetni. Paul-al ökörködünk minden nap, s néha még Embry és Jared is beáll közénk. Seth-el nem tudok sokat beszélni, Leah - a nővére - miatt. Jake nekem olyan mint egy testvér, de neki többet jelentek egy testvérnél, amit már sokszor a tudtomra adott, de mindig finoman visszautasítottam.  Ahogy farkas lett nem vésődött belém, szóval nem én vagyok a párja, amit sokszor mondtam neki , de ő azzal jött, hogy nem is fog bevésődni másba sem, így lehetnék mellette, mint párja. De inkább ezt csak bemesélte magának, vagy nem tudom, mert nem akar egyedül lenni...
A gondolat menetemből Paul szakított ki: 

- Bella! Ne bujkálj előlem, egyszer úgyis megtalállak! – hallottam meg a kiabálását a ház felől. 
- Itt vagyok az istállóban- mondtam normál hangerővel, úgyis meghallja, farkas hallásának köszönhetően. 
- Már megint itt vagy? Gyere le onnan, hecceljünk meg valakit, ha már április elseje van! – hát igen, mindig itt vagyok a lovas istállóban ha gondolkozni szeretnék. De tényleg így eltelt az idő? Már Április van? Jön a móka ideje!

6 megjegyzés:

  1. Április 1... jaj, az, az egyik kedvenc ünnepem! :D
    jaj, nagyon jó lett! (L)(L)(L)
    Siess a kövivel!!
    pusz bari! ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, de van egy meglepim! http://www.vampirehigh-vampirsulibyfriday.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó lett, köszönöm a díj-at, várom a kövit! XD
    Puszi: nusi *-*

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon jó lett.
    Már várom az első fejit.
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett
    és alig várom a
    következő fejezetet

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Nagyon jó lett:) Na, megyek is tovább, hogy megtudjam mi jön:)

    OneGirl

    VálaszTörlés